Бджолярі Гусятинщини розробили і затвердили вимоги для створення власного медового бренду

11.07.2019

Розроблені власні технічні умови (ТУ) і технічні інструкції (ТІ), новий важливий етап на шляху  створення власного, неповторного, брендового меду з Гусятинщини.    

Такою інформацією зі «Своїм радіо» поділилися у ГО «Пасічники Гусятинщини».

Як зазначає голова спілки Анатолій Тимофєєв, розроблені технічні умови (ТУ) технічні інструкції (ТІ)  з дотриманням ДСТУ стосуються не лише меду, а і всієї низки продукції, що вироблятиметься кооперативом: фасування меду, пилку, перги та інших продуктів на основі меду дозволять, перевіряти та контролювати всі процеси на всіх етапах виробництва.

Крім того, бджолярі Гусятинщини вже мають свій логотип, зареєстровану торгівельну марку та завершують розробку лінії етикеток, що у підсумку дозволить достойно вийти та представити себе на внутрішньому ринку. 

А ключовим моментом, з якого і розпочнеться знайомство споживачів з новим брендом стане завершення процедури створення кооперативу, який на часі активно триває.

Подкасти

Випуск новин за 16 липня

16.07.2019

Випуск новин за 11 липня

11.07.2019

Випуск новин за 10 липня

10.07.2019

Випуск новин за 9 липня

09.07.2019

Випуск новин за 8 липня

08.07.2019

Опитування

Які варіанти найдоцільніші щодо використання земельної ділянки по вул. Героїв Майдану (колишня автостоянка)

Завантаження ... Завантаження ...

Замовити пісню