Бджолярі Гусятинщини розробили і затвердили вимоги для створення власного медового бренду

11.07.2019

Розроблені власні технічні умови (ТУ) і технічні інструкції (ТІ), новий важливий етап на шляху  створення власного, неповторного, брендового меду з Гусятинщини.    

Такою інформацією зі «Своїм радіо» поділилися у ГО «Пасічники Гусятинщини».

Як зазначає голова спілки Анатолій Тимофєєв, розроблені технічні умови (ТУ) технічні інструкції (ТІ)  з дотриманням ДСТУ стосуються не лише меду, а і всієї низки продукції, що вироблятиметься кооперативом: фасування меду, пилку, перги та інших продуктів на основі меду дозволять, перевіряти та контролювати всі процеси на всіх етапах виробництва.

Крім того, бджолярі Гусятинщини вже мають свій логотип, зареєстровану торгівельну марку та завершують розробку лінії етикеток, що у підсумку дозволить достойно вийти та представити себе на внутрішньому ринку. 

А ключовим моментом, з якого і розпочнеться знайомство споживачів з новим брендом стане завершення процедури створення кооперативу, який на часі активно триває.

Подкасти

Випуск новин за 20 вересня

20.09.2019

Випуск новин за 19 вересня

19.09.2019

Випуск новин за 18 вересня

18.09.2019

Випуск новин за 17 вересня

17.09.2019

Випуск новин за 16 вересня

16.09.2019

Опитування

Чи потрібне Вам автоматичне відтворення музичного ефіру «Свого радіо» при переході на наш сайт?

Завантаження ... Завантаження ...

Замовити пісню